Changes - Bloggen här kommer jag

HELLO!

Rabbit with flower, 2007

Det är väldigt länge sedan jag uppdaterade min blogg.... det är bara att konstatera.
Mycket har hänt sen sist men mitt största hinder har nog ändå varit mig själv.
Så är det bara och hur gärna jag skulle vilja lova att det aldrig ska hända igen så vet jag att det vore en lögn...

It has been a long time since I updated my blog... as I'm sure some of you have already noticed. A lot of things has happened but my biggest obstacle have been myself.
That's just the way it is and as much as I would like to promise you that it will never happen again, the fact is that would only be a lie...


My first mini angel, done 2007

Men med det är dags att leva i nuet och blicka mot framtiden. Det är det jag nu tänker använda min blogg till. Att få någon slags ordning inför sommaren då jag ska vara med att sälja mina saker i en hantverks bod som finns i det samhälle jag bor.
Och jag behöver redan nu fundera ut och planera vad jag ska sälja och börja skapa det. Än så länge går det väldans trögt, så min förhoppning är att genom att göra upp en lista och skriva ner mina tankar inför allmän beskådan så ökar mina chanser att faktiskt genomföra dem.
Kanske är det önsketänkande men man måste ju börja någonstans eller hur...!

But it is time to live in the moment and look towards the future. And that's what I'm going to use my blog for. To keep some kind of order of things for this summer when I'm going to sell my work in a local craft store with the other local craftsmen/artists.
And I need to start thinking about what it is I'm gonna sell and start creating it. So far I haven't made much progress but I hope that by making a list and writing down my thoughts in this public way my chances of actually doing them increases.
Maybe it just wishful thinking but I need to start somewhere right...!

Tomtebarn med paket, 2007

Fram över kommer jag skriva både på svenska och engelska, även om svenskan kommer vara basen för allt.
Har sett andra svenska bloggare använda denna utgångs punkt så jag tänkte att jag skulle testa åtminstone.

From now on I will write in both swedish and english, but swedish is going to be my main focus. Have seen other swedish blogers doing it like this and I thought that I should at least try it out.

Page in my art journal, done 2007

Min plan är att jag ska fylla bloggen med bilder och länkar till inspirerade ställen på webben som jag hittar.

My plan is to fill this blog with lots of pictures and share links to inspiring plases that I find on the webb.


A digital sketch done in Corel Painter Essentials 2, 2007

För den som inte visste det så har jag en Youtube kanal (länk till vänster) och det kan dyka upp videos så småning om igen men för tillfället känner jag att jag ska försöka få ordning på denna blogg. Men vem vet vad som händer.

For those who didn't know I have a YouTube channel (link to the left) and I might create more videos later on but right now I like to get this blog organized and find some kind of flow. But who knows what might happen.
And to all the people that has commented and left me messages and subscribed to my channel I say THANK YOU! And I'm sorry for not answering or comment on the people that I'm subscribed to. I might go in on why another day but know that I am sorry!


Molly as a kitten =)


Tror vi tar och säger så så länge, har mycket som jag skulle vilja säga men lika bra att skriva ett nytt inlägg istället.
Hoppas jag inte verkar allt för virrig och att jag kan hålla bloggen vid liv längre denna gång!

I think that is about it for now, I have lots more I would like to say but that will have to be a whole noter entry.
I hope that I can keep the blog alive a little bit longer this time!


My moms cat Snövit

Thanks for reading!

Comments

Popular Posts